تراکتور 2 - ماشین یک ، شهرآورد تبریز به سود قرمزها

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران ، پنجشنبه 97،6،8، هفته ششم هجدهمین دوره لیگ برتر، استادیوم: یادگار امام (ره) تبریز، ساعت: 18:00، تماشاگر: 40 هزار نفر

تراکتور 2 - ماشین یک ، شهرآورد تبریز به سود قرمزها

تراکتورسازی تبریز 2

گل: آنتونی استوکس (47)، مسعود شجاعی (60)

ماشین سازی تبریز یک

گل: عرفان افراز (2+90)

داور: علی صفایی

کمک ها: محمدرضا مدیرروستا، اسد حاج محمدی

اخطار: مهدی مهدی زاده، اشکان دژاگه (تراکتورسازی تبریز)، مسیح زاهدی (ماشین سازی تبریز)

بازیکن برتر: مسعود شجاعی (تراکتورسازی تبریز)

تراکتورسازی تبریز: محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، محمدرضا مهدی زاده، دانیال اسماعیلی فر (64- سوگیتا)، رضا شربتی، مسعود شجاعی، علیرضا نقی زاده، مهدی مهدی پور، اشکان دژاگه (85- احسان پهلوان)، آنتونی استوکس (80- لی هروی اروین)

سرمربی: جان توشاک

ماشین سازی تبریز: فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی زادگان، رضا خالقی فر، فرید بهزادی کریمی، محسن یوسفی، سیداحمد مهدی زاده، توحید غلامی (73- حسین ابرقویی)، مسیح زاهدی، سیدمحمد خرم الحسینی، عزیز معبودی، احمدرضا زنده روح (54 - صادق رضا نیا)

سرمربی موقت: یوسف بخشی پور

تراکتورسازی که کم کم دارد به روزهای خوبش نزدیک می گردد در شهرآورد تبریز سعی داشت نمایش بهتری داشته باشد تا به یک پیروزی دیگر دست پیدا کند. این تیم از همان دقایق ابتدایی بازی حملات خود را آغاز کرد و سعی داشت دروازه حریف را باز کند که ماشین سازی رفته رفته خود را از زیر این فشار بیرون آورد و سعی داشت بازی را کنترل کند. به این ترتیب نیمه اول بدون گل به خاتمه رسید. اما در نیمه دوم همانطور که انتظار می رفت تراکتورسازی تبریز کوشش خود را برای زدن گل بیشتر و بیشتر کرد که خیلی زود هم به هدف خود رسید. در دقیقه 47 پاس کوتاه و کات بک مهدی مهدی پور در موقعیتی خوب به استوکس رسید که او هم با یک چرخش زیبا و شوتی عالی دروازه دخسوس را باز کرد. بعد از این گل، ماشین سازی جلوتر آمد که گل خورده را جبران کند اما همین مساله کار دست سبزپوشان داد تا یک گل دیگر دریافت نمایند. در دقیقه 60 روی یک ضدحمله که توسط اشکان دژاگه تدارک دیده شد، مسعود شجاعی در موقعیت تک به تک نهاده شد که با یک بغل پای عالی گل دوم تیمش را به ثمر رساند. بعد از این گل، ماشین سازان کوشش خود را بیشتر کردند و سعی داشتند با حملات خود حریف را به عقب ببرند. این روند ادامه داشت که در دقیقه 2+90 ارسال بلند روی دروازه تراکتورسازی از روی ضربه ایستگاهی را عرفان افراز با ضربه سر وارد دروازه فروزان کرد. بعد از این گل، دیگری فرصتی برای ماشین سازان باقی نماند تا بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود تراکتورسازی تبریز به خاتمه برسد و برنده شهرآورد تبریز قرمزپوشان پرشور باشند.

11-590

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1917

به "تراکتور 2 - ماشین یک ، شهرآورد تبریز به سود قرمزها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور 2 - ماشین یک ، شهرآورد تبریز به سود قرمزها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید