عکاسان به تماشایآوانتاژ می نشینند، بلیت نیم بها برای سه روز اول

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش آوانتاژ، این اجرای ویژه مختص عکاسان برنامه ریزی گردیده و مطابق آیین نامه اجراهای ویژه عکاسان که از سوی انجمن عکاسان خانه تئاتر تدوین گردیده برگزار خواهد شد.

عکاسان به تماشایآوانتاژ می نشینند، بلیت نیم بها برای سه روز اول

نمایش آوانتاژ به نویسندگی کامران شهلایی و کارگردانی کامران شهلایی و محمد لارتی روز دوشنبه، دوم مهر ماه ساعت18:30 در تالار حافظ و با حضور جمعی از هنرمندان و منتقدان تئاتر به طور رسمی افتتاح می گردد.

در خلاصه نمایش آمده: روایتی نا متعارف و غیر خطی از زندگی نامه یک فوتبالیست و اتفاقاتی که منجر به حذف این بازیکن از ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در دهه شصت شد.

طراحی پوستر و بروشور این نمایش را رامین رستمی بر عهده دارد. الهام نامی، امین وحیدی پور، رضا بهرامی، ابوذر ساعدی، شادی صیادی، ترانه کوهستانی، احمد جعفری، آرزو کریمی زند و ایلیا بکریان گروه بازیگران نمایش آوانتاژ هستند.

دیگر عوامل اجرا عبارتند از جلال حسنوند (دستیار کارگردان)، غزل معصوم شاهی (دستیار دوم کارگردان)، آتوسا قاضی (طراح لباس)، احمد جعفری (آهنگساز)، مونا افکار (منشی صحنه)، رامین نجفی (مدیا و تیزر)، عرفان پور محمدی (مدیر تبلیغات)، تبسم ارگی (عکاس)، سعید جعفری(مدیر صحنه)، وصال جواهری (مهندسی صدا)، حدیث پارسا (طراح گریم)، زهرا شایانفر (روابط عمومی و امور رسانه).

بهاء بلیت در سه روز نخست با 50 درصد تخفیف ارائه می گردد و علاقه مندان می توانند از طریق سایت تیوال برای خرید بلیت این نمایش اقدام نمایند.

نمایش آوانتاژ هر روز غیر از شنبه ها، ساعت18:30 در تالار حافظ به نشانی خیابان حافظ، خیابان استاد شهریار، روبروی تالار وحدت، سالن حافظ روی صحنه می رود.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3542

به "عکاسان به تماشایآوانتاژ می نشینند، بلیت نیم بها برای سه روز اول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسان به تماشایآوانتاژ می نشینند، بلیت نیم بها برای سه روز اول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید