نظرات مردم یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه ها است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، مجید خدابخش در جلسه ستاد استانی بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: ارزیابی عملکرد دستگاه ها در شاخص های عمومی و اختصاصی اقدامی زیربنایی است و در جهت بهبود عملکرد دستگاه ها تأثیرات بسیار مثبتی می تواند داشته باشد.

نظرات مردم یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه ها است

وی اضافه کرد: با توجه به تعدد شاخص ها، کار ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی استان بسیار گسترده، حساس و چالش برانگیز بوده و اجرای آن از عهده یک معاونت یا دستگاه خارج است؛ بنابراین انجام بهینه این وظیفه مستلزم همکاری و مشارکت دستگاه های زیادی است.

استاندار آذربایجان شرقی از زحمات سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در مدیریت برگزاری جشنواره شهید رجایی، هماهنگی های لازم با دستگاه های ذیربط و جلب مشارکت آنها در انجام این وظیفه مهم تقدیر و تشکر کرد.

در این جلسه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گزارشی از فرایند ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در سال 96 ارائه نمود.

بهبودی اظهار کرد: برای تعداد 75 دستگاه اجرایی بخشنامه ارزیابی عملکرد ارسال گردیده که از این میان 55 دستگاه در این ارزیابی شرکت نموده اند.

وی توضیح داد: در ارزیابی عملکرد هفت دستگاه استان شامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اداره کل امور اقتصاد و دارایی، دفتر بازرسی استانداری، ستاد اقامه نماز، مرکز توسعه تجارت الکترونیکی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل بهزیستی، و اداره کل حفاظت محیط زیست مشارکت داشتند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: ارزیابی عملکرد دستگاه ها در هفت محور اصلاح ساختار سازمانی، توسعه دولت الکترونیک، مدیریت سرمایه انسانی، شفافیت و مدیریت و مالی، ارتقاء سلامت اداری، بهبود فضای کسب و کار و استقرار نظام مدیریت عملکرد انجام شده است.

لازم بذکر است بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی همه ساله در هفته دولت برگزار می گردد و از فعالیت ها و عملکرد دستگاه های اجرایی برتر تجلیل بعمل می آید.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1653

به "نظرات مردم یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه ها است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرات مردم یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد دستگاه ها است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید