واریز خسارت های درمانی بازنشستگان کشوری الکترونیکی شد

به گزارش مجله سرگرمی، معاون اداری و مالی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: به منظور ارتقای کیفیت سطح خدمات قابل ارائه در بیمه تکمیلی درمان به بازنشستگان و موظفین و همچنین به مناسبت فرا رسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر خدمتی جدید در سبد خدمات بیمه ای صندوق بازنشستگی کشوری نهاده شد.

واریز خسارت های درمانی بازنشستگان کشوری الکترونیکی شد

به گزارش خبرنگاران، امین پورذاکری بااعلام واریز الکترونیکی خسارت های درمانی بازنشستگان کشوری، گفت: با راه اندازی این سرویس هزینه های درمانی بیمه شدگان بیمه تکمیلی درمان که از مراکز خارج از قرارداد استفاده می کردند به صورت الکترونیکی به حساب حقوقی آنان واریز خواهد شد. وی اضافه نمود: در راستای سیاست های کلان صندوق بازنشستگی کشوری، ارائه خدمات به بازنشستگان و مشترکین صندوق با استفاده از سرویس های برخط در راس امور قرار گرفته که این بار نیز با کوشش همکاران اداره کل امور مالی صندوق و تعامل با بانک صادرات و با هدف تسهیل ارائه خدمات و کاهش سفرهای درون و برون شهری پرداخت خسارت درمان مراکز خارج از قرارداد بیمه تکمیلی که پیش از این در یک فرآیند زمانبر و پیچیده و با صدور حواله صورت می گرفت که لزوم وصول آن مراجعه شخص ذی نفع به شعب بانک صادرات بود، از 28 مردادماه 97 به صورت الکترونیکی و با حذف مراحل اضافه صورت خواهد گرفت. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، پورذاکری اظهار کرد: با راه اندازی این خدمت یکی از مهمترین مطالبات مخاطبین صندوق در سالهای اخیر اجابت گردیده و خدمتگزاران تمام کوشش خود را برای برآورده کردن سایر خواسته های این عزیزان به کار خواهند گرفت.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1229

به "واریز خسارت های درمانی بازنشستگان کشوری الکترونیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز خسارت های درمانی بازنشستگان کشوری الکترونیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید