رم به دنبال جذب کوین تراپ، اولسن در لیست فروش جالوروسی

به گزارش مجله سرگرمی، باشگاه رم نسبت به خدمت دریافت کوین تراپ، دروازه بان پاری سن ژرمن علاقه مند است.

رم به دنبال جذب کوین تراپ، اولسن در لیست فروش جالوروسی

به گزارش خبرنگاران، نشریه رپابلیکا ایتالیا گزارش داد، باشگاه رم در سرانجام فصل روبین اولسن را در لیست فروش خود قرار خواهد و هدف اصلی آنها در فصل نقل وانتقالات تابستانی پیش رو کوین تراپ برای جانشینی این دروازه بان سوئدی است. کلودیو رانیری در کنفرانس خبری پیش از بازی امشب (شنبه) جالوروسی مقابل سامپدوریا در رقابت های سری A ایتالیا بیان کرد که اولسن برای دومین بازی متوالی نیمکت نشین خواهد بود و آنتونیو میرانته 35 ساله جای وی در درون دروازه رم خواهد ایستاد.

اولسن 29 ساله تابستان گذشته پس از درخشش در تیم ملی فوتبال سوئد با قراردادی پنج ساله از تیم کپنهاگن دانمارک به رم پیوست تا جای خالی آلیسون بکر که راهی لیورپول شده بود را پر کند اما در این تیم ایتالیایی نتوانسته انتظارات را برآورده کند و چهره محبوبی هم در بین طرفداران رم نیست.

بر اساس گزارش رپابلیکا، مدیران باشگاه رم، کوین تراپ 28 ساله را به عنوان گزینه اصلی جانشینی اولسن برای فصل آینده در نظر دارند. این دروازه بان آلمانی که در سرانجام فصل جاری قراردادش با پاری سن ژرمن به اتمام خواهد رسید، با پیوستن جان لوئیجی بوفون به PSG از این تیم جدا و این فصل به طور قرضی برای اینتراخت فرانکفورت بازی می نماید.

کوین تراپ این فصل در 34 بازی که در درون دروازه اینتراخت ایستاده، 37 گل دریافت نموده و در 10 بازی هم پیروز شده دروازه اش را بسته نگه دارد.

tour-malaysia.ir: تور مالزی ارزان قیمت، تور پنانگ، کوالالامپور، لنکاوی، تور لحظه آخری مالزی را همراه ما باشید.

tour-canada.ir: تور کانادا | برای دیدار از شگفتی های کشور زیبای کانادا و دریافت ویزای مولتی 5 ساله کانادا با ما همراه باشید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آبان 1400 بروزرسانی: 23 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 18005

به "رم به دنبال جذب کوین تراپ، اولسن در لیست فروش جالوروسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم به دنبال جذب کوین تراپ، اولسن در لیست فروش جالوروسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید