معرفی اقامتگاه های بوم گردی خراسان شمالی در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر

به گزارش مجله سرگرمی، سرپرست معاونت گردشگری خراسان شمالی از حضور اقامتگاه های بوم گردی در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر به منظور معرفی پتانسیل های استان در حوزه گردشگری اطلاع داد.

معرفی اقامتگاه های بوم گردی خراسان شمالی در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، علی کاظمی گفت: چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد که شش اقامتگاه بوم گردی استان در آن حضور دارند.

او بابیان این که این نمایشگاه از 24 الی 27 مردادماه جاری پذیرای علاقه مندان و بازدیدنمایندگان است، گفت: بخشی از غرفه ها و فضای نمایشگاه به خراسان شمالی اختصاص دارد که با حضور اقامتگاه های بوم گردی استان، پتانسیل و توانمندی های استان در حوزه گردشگری و صنایع دستی معرفی خواهد شد.

سرپرست معاونت گردشگری فرهنگی خراسان شمالی با اشاره به این که توسعه گردشگری پایدار و رونق اقتصاد روستایی با احداث اقامتگاه های بوم گردی، آینده خوبی خواهد داشت، توضیح داد: خراسان شمالی به دلیل برخورداری از طبیعت بکر و زیبا و تنوع فرهنگ و اقوام، فرصت بسیار خوبی را برای احداث اقامتگاه های بوم گردی می دهد.

او اضافه نمود: 33 اقامتگاه بوم گردی در این استان فعالیت دارند که در حال حاضر تعدادی از آن ها توانسته اند در زمینه جذب گردشگر داخلی و خارجی بسیار پیروز عمل نمایند و در سطح ملی مطرح شوند.

کاظمی مطرح نمود: کوشش داریم با برگزاری جشنواره و تعریف رویدادهای مختلف و نیز با حضور هدفمند در نمایشگاه ها بتوانیم گردشگران بیشتری را با جاذبه ها و پتانسیل های خراسان شمالی در بخش گردشگری آشنا کنیم.

mahsanblog.ir: سیستم مدیریت محتوای مهسان

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: میراث آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 37681

به "معرفی اقامتگاه های بوم گردی خراسان شمالی در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی اقامتگاه های بوم گردی خراسان شمالی در چهارمین نمایشگاه توانمندی های روستاییان و عشایر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید